Masz pytanie?

Konto

Nie mogę się zalogować. Jak mogę zmienić hasło?

Na stronie logowania wybierz opcję „Zapomniałeś hasło?” i wykonaj wskazane instrukcje. Po pomyślnej zmianie hasła otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem.

Jak mogę zmienić swój e-mail?

Aktualizacji adresu e-mail możesz dokonać w zakładce Konto > Profil. Jeśli adres został wcześniej zweryfikowany, skontaktuj się z Obsługą Klienta.

Jak mogę zmienić swój numer telefonu?

Zmiana numeru telefonu jest możliwa w sekcji Konto > Profil. Jeśli numer był już zweryfikowany, prosimy o kontakt z Obsługą Klienta.

Jak mogę zmienić kraj na swoim koncie?

Z przyczyn bezpieczeństwa zmiana kraju przypisanego do konta nie jest możliwa. W przypadku przeprowadzki do innego państwa prosimy o kontakt z Obsługą Klienta.

Dlaczego moje konto zostało zawieszone?

Konto mogło zostać zawieszone z powodu procedur bezpieczeństwa, duplikacji kont (np. gdy z Twojego urządzenia, adresu IP lub przeglądarki korzysta inne konto) lub naruszenia zasad. Aby uzyskać dokładne informacje, skontaktuj się z Obsługą Klienta.

Jak mogę zamknąć konto?

Możesz włączyć „samowykluczenie” w dowolnym momencie, przechodząc do Profilu i wybierając sekcję „Samowykluczenie”. Aby całkowicie zamknąć konto, skontaktuj się z Obsługą Klienta przez Czat na żywo lub e-mail: [email protected].

Czy możecie usunąć wszystkie moje dane z waszej strony?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami jesteśmy zobowiązani przechowywać Twoje dane przez 5 lat od momentu zakończenia korzystania z usług. Szczegóły znajdują się w Polityce Prywatności.

Dlaczego co miesiąc jestem obciążany opłatą?

Jeśli przez 12 kolejnych miesięcy nie zalogujesz się na konto, stanie się ono nieaktywne. W takim przypadku możemy naliczyć opłatę w wysokości 10€ na początku każdego miesiąca (lub pobrać całe saldo, jeśli jest niższe).

Jak mogę zarządzać saldem na swoim koncie (np. środkami bonusowymi, środkami rzeczywistymi) i gdzie mogę znaleźć historię transakcji?

  1. Logowanie:
    Wejdź na stronę kasyna i zaloguj się do swojego konta.
  2. Zlokalizuj Zarządzanie Kontem:
    Przejdź do sekcji „Moje konto”, zwykle dostępnej przez ikonę profilu lub menu.
  3. Znajdź Historię transakcji
    W sekcji „Moje konto” poszukaj opcji takich jak „Historia”, „Transakcje” lub „Historia konta”.
  4. Zobacz transakcje:
    Kliknij wybraną zakładkę, aby przejrzeć historię. Mogą tam znajdować się m.in.:
    • Depozyty: Zestawienie wszystkich wpłat dokonanych na konto.
    • Wypłaty: Lista wszystkich zleconych wypłat.
    • Historia gry: Rejestr zakładów, spinów i innych działań związanych z grą.
    • Inne: Sekcja może obejmować pozostałe typy operacji.
  5. Filtruj i sortuj:
    Możesz filtrować historię według dat, rodzaju transakcji lub innych parametrów, aby szybko znaleźć potrzebne informacje.

Jak mogę subskrybować powiadomienia web push?

Po wejściu na naszą stronę zaakceptuj powiadomienia w przeglądarce, gdy pojawi się odpowiedni komunikat. Jeśli go zamknąłeś, możesz ponownie aktywować powiadomienia w ustawieniach przeglądarki, w sekcji „Powiadomienia”, zezwalając na nie dla naszej witryny.

Jak mogę się skontaktować z Obsługą Klienta?

Możesz skontaktować się z Obsługą Klienta poprzez podany na stronie adres e-mail lub Czat na żywo. Jesteśmy także obecni w mediach społecznościowych.

Bonus

Gdzie mogę sprawdzić swoje bonusy/darmowe spiny?

Kliknij w lewym górnym rogu ikonę z trzema liniami, a w bocznym menu pojawi się „Centrum bonusów”.

Jak mogę aktywować swój bonus?

Wejdź do Centrum bonusów, wybierz interesujący Cię bonus i naciśnij „Aktywuj”.

W których grach mogę grać bonusem?

O ile nie wskazano inaczej, wszystkie bonusy podlegają „standardowym warunkom obrotu”, co oznacza, że możesz grać na Slotach. Pamiętaj jednak, że dostępne gry mogą zależeć od konkretnej oferty, dlatego zalecamy zapoznanie się z Polityką bonusów, klikając tutaj, aby uniknąć niejasności.

Jaka jest różnica pomiędzy środkami rzeczywistymi a środkami bonusowymi?

Środki rzeczywiste to pieniądze, które sam wpłacasz, natomiast środki bonusowe mają narzucone warunki obrotu, zanim będzie można je wypłacić.

Jeśli posiadasz środki rzeczywiste, bonus nie będzie obracany, a każda wygrana zostanie zaksięgowana jako środki rzeczywiste.

Obrót bonusu rozpoczyna się w momencie rozpoczęcia gry z salda bonusowego, czyli po wykorzystaniu całego salda rzeczywistego.

Co to jest obrót i jak mogę obracać bonusem?

To wymóg określający, jaką łączną kwotę musisz postawić, aby móc wypłacić wygrane uzyskane z bonusu. Zwykle podawany jest jako mnożnik wraz z limitem czasu na jego realizację – jeśli nie spełnisz go w wyznaczonym terminie, utracisz środki bonusowe.

Jak mogę zamienić środki bonusowe na środki rzeczywiste?

Aby przekształcić środki bonusowe w prawdziwe pieniądze, musisz wykonać wymagany obrót. Oto zasady:

  • Musisz postawić zakłady o wartości wielokrotności przyznanego bonusu.
  • Wynik zakładu (wygrana lub przegrana) nie ma znaczenia – liczy się sama stawka.
  • Najpierw wykorzystywane są środki rzeczywiste, a dopiero później bonusowe.
  • Po spełnieniu warunków obrotu wygrane z bonusu będą mogły zostać wypłacone.
  • Jeśli anulujesz bonus przed ukończeniem obrotu, stracisz zarówno bonus, jak i wszystkie związane z nim wygrane.
  • Różne gry mają odmienny wkład do obrotu: Sloty – 100%, Gry z zakupem bonusu – 50%, Gry na żywo – 10%, Wygrana natychmiastowa – 5%.
  • Postęp obrotu możesz w każdej chwili sprawdzić w Centrum bonusów.

Jak mogę usunąć bonus?

Wejdź do Centrum bonusów i wybierz „Anuluj”. Jeśli anulujesz bonus po rozpoczęciu gry z jego użyciem, zarówno bonus, jak i wszelkie związane z nim wygrane zostaną utracone bez możliwości ich przywrócenia.

Jak mogę otrzymać kod bonusowy?

Kody bonusowe są przekazywane przez partnerów afiliacyjnych przed rejestracją. Później wszystkie kody promocyjne będą wysyłane na Twój zweryfikowany adres e-mail, o ile nie zrezygnowałeś z otrzymywania powiadomień.

Czy mogę przywrócić bonus, który stracił ważność?

Jeśli bonus nie został wykorzystany i jego ważność wygasła w ciągu ostatnich siedmiu dni, skontaktuj się z Obsługą Klienta – mogą udzielić pomocy.

Jak mogę otrzymać Cashback?

Wysokość Cashbacku zależy od łącznej kwoty Twoich depozytów z poprzedniego tygodnia i opiera się na rzeczywistych przegranych z tego okresu. Jeśli suma depozytów jest niższa niż przegrane, Cashback zostanie wyliczony na podstawie depozytów.

Cashback zostanie przyznany po jego obliczeniu. Uwzględnia on przegrane (lub ich równowartość) z poprzedniego tygodnia – od poniedziałku 0:00 (UTC) do niedzieli 11:59 (UTC), i dotyczy jedynie gier slotowych.

Depozyt

Jak mogę dokonać depozytu?

Odwiedź stronę „Depozyt”, aby zobaczyć pełną listę metod płatności dostępnych w Twoim regionie.

Minimalny depozyt zazwyczaj wynosi 20€ (lub równowartość w Twojej walucie), choć jego wysokość może zależeć od wybranej metody płatności.

Jak mogę wpłacić poprzez krypto?

Przejdź do zakładki „Depozyt” i wybierz „Kryptowaluty”. Następnie postępuj według instrukcji, aby wygenerować adres portfela do wysyłki środków. Pamiętaj, by wpłata była wyższa niż minimalna dozwolona kwota i by monety były przesłane za pomocą właściwej sieci. Przykładowo – USDT ERC20 musi być wysyłane wyłącznie na adres USDT ERC20.

Ile czasu zajmuje dokonanie depozytu?

Przelewy bankowe zwykle są realizowane w ciągu 24 godzin roboczych, jednak w zależności od czasu przetwarzania w Twoim banku mogą potrwać nawet do 5 dni roboczych.

Przelewy elektroniczne przetwarzane są zazwyczaj w ciągu 24 godzin, lecz w rzadkich przypadkach mogą się wydłużyć do 2 dni roboczych.

Jeśli wpłata trwa dłużej niż powinna, skontaktuj się z Obsługą Klienta, aby uzyskać wsparcie.

Jak działa sekcja Kodu bonusowego w zakładce „Depozyt”?

Wprowadź kod w odpowiednie pole na ekranie depozytu przed zatwierdzeniem wpłaty. Możesz też kliknąć ikonę „(i)”, aby uzyskać dodatkowe informacje o bonusie. Jeśli nie chcesz korzystać z żadnego bonusu, wybierz opcję „Nie chcę żadnego”.

Dlaczego nie mogę dokonać depozytu?

Sprawdź wyświetlony komunikat o błędzie – zawiera szczegółowe informacje o problemie. Najczęstsze powody to: niewystarczające saldo, osiągnięte limity Odpowiedzialnej Gry, zbyt wiele nieudanych prób z rzędu (wymagające przerwy przed kolejną próbą) lub niepełna autoryzacja 3DS.

Jeśli wciąż nie wiesz, co powoduje problem, wykonaj zrzut ekranu komunikatu i skontaktuj się z Obsługą Klienta.

Dlaczego nie mogę dokonać płatności moją kartą bankową?

Karta mogła zostać zablokowana dla transakcji hazardowych, mogła stracić ważność lub nie jest obsługiwana. Spróbuj skorzystać z innej karty albo wybrać alternatywną metodę płatności.

Jeśli nadal nie możesz dokonać płatności, skontaktuj się z Obsługą Klienta.

Jak mogę dodać kolejną metodę płatności?

Nieustannie rozwijamy dostępne opcje płatności. Wyślij swoje sugestie e-mailem: [email protected].

Maksymalna liczba kart została wykorzystana. Co mam zrobić?

Problem ten pojawia się najczęściej przy korzystaniu z wielu kart wirtualnych. Skontaktuj się z Obsługą Klienta, podając krótkie wyjaśnienie i informując, z których kart już nie korzystasz.

Czy mogę ustawić limity na swoim koncie?

Tak. Zapewniamy środowisko umożliwiające bezpieczną grę. Limity depozytu możesz ustawić w sekcji ustawień osobistych kasjera. Dostępne są również inne limity, takie jak czasowe ograniczenie korzystania z konta. Znajdziesz je w zakładce „Limity hazardowe”. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie Odpowiedzialnej gry.

Jak mogę się dowiedzieć, czy doliczane są opłaty za przetwarzanie płatności?

Jeśli opłaty są naliczane, zostaną wyraźnie przedstawione podczas dokonywania depozytu. Jeśli waluta Twojego banku różni się od waluty konta kasynowego, bank może pobrać dodatkowe opłaty.

Weryfikacja

Czy muszę zweryfikować swoje konto? Jak mogę przesłać potwierdzenie tożsamości?

W razie potrzeby zostaniesz poproszony o dostarczenie odpowiednich dokumentów. Jest to wymóg wynikający z obowiązujących przepisów.

Przejdź do sekcji weryfikacji w swoim profilu i załaduj ważny dokument tożsamości (np. paszport, prawo jazdy). Upewnij się, że Twoje urządzenie ma dostęp do aparatu.

Dlaczego ponownie muszę zweryfikować swój wiek?

Ze względów bezpieczeństwa możemy poprosić o ponowną weryfikację, jeśli korzystasz z nowej metody płatności lub wprowadzasz określone zmiany na koncie. Jest to część naszego obowiązku przestrzegania przepisów prawnych.

Ile zajmie sprawdzenie moich dokumentów?

Weryfikacja może potrwać do 24 godzin. Upewnij się, że przesłałeś wszystkie wymagane dokumenty. Jeśli proces trwa dłużej, skontaktuj się z Obsługą Klienta.

Co to jest potwierdzenie depozytu? Czym różni się od wyciągu bankowego?

Potwierdzenie depozytu to pojedyncza transakcja wykonana z Twojego konta bankowego na konto w kasynie. Może mieć formę zrzutu ekranu lub pliku PDF. Znajdziesz je w historii transakcji swojej aplikacji bankowej lub portfela elektronicznego – w zależności od metody płatności.

Wyciąg bankowy zawiera informacje takie jak imię i nazwisko, numer konta oraz kilka ostatnich operacji. Dzięki temu możemy zweryfikować, że jesteś właścicielem konta i że wypłaty będą bezpieczne. Wyciągi są zazwyczaj pobierane w formacie PDF z bankowości internetowej.

Dlaczego mam problemy z weryfikacją dokumentu tożsamości?

Sprawdź format lub rozmiar pliku i spróbuj ponownie, najlepiej korzystając z innej przeglądarki lub urządzenia. Jeśli problem nie ustępuje, skontaktuj się z Obsługą Klienta.

Dlaczego moje dokumenty zostały odrzucone?

Upewnij się, że:

  • Zdjęcia są wyraźne i nie są rozmazane;
  • Dokumenty są ważne i nieprzeterminowane;
  • Dane na dokumentach zgadzają się z informacjami w Twoim profilu kasyna;
  • Wyciągi bankowe lub dokumenty potwierdzające adres zostały wydane w ciągu ostatnich trzech miesięcy.

Jak bezpieczne są moje dane osobowe?

BetOnRed przykłada najwyższą wagę do ochrony Twoich danych osobowych i finansowych. Korzystamy ze standardowych dla branży zabezpieczeń. Połączenie z naszą witryną jest szyfrowane i uwierzytelniane przy użyciu TLS 1.2 (silny protokół), ECDHE_RSA z X25519 (silna wymiana kluczy) oraz AES_128_GCM (mocny szyfr), co zapewnia pełne bezpieczeństwo wszystkich transakcji – zarówno depozytów, jak i wypłat. Technologia ta chroni Twoje dane przed przechwyceniem przez osoby trzecie podczas ich przesyłania między Tobą a BetOnRed.

Recenzje

Gdzie mogę znaleźć opinie o Waszym kasynie?

Opinie o naszym kasynie możesz sprawdzić tutaj

Wypłata

Jak mogę wypłacić swoje środki?

Wejdź do sekcji Wypłata, wybierz metodę płatności, wpisz kwotę i zatwierdź operację.

Jaka jest minimalna kwota wypłaty?

Minimalna kwota zależy od wybranej metody, lecz w większości przypadków wynosi 50€ (lub równowartość w Twojej walucie).

Po jakim czasie otrzymam wypłatę?

Większość wypłat realizowana jest w ciągu 24 godzin roboczych od momentu zatwierdzenia. Ewentualne opóźnienia mogą wynikać z dodatkowej weryfikacji, dużej liczby zleceń po stronie operatora płatności lub kwestii technicznych związanych z Twoim bankiem.

Jak mogę sprawdzić szczegóły oraz status wypłaty?

Status wypłaty znajdziesz w swoim profilu w zakładce Historia transakcji. Jeśli wypłata pozostaje w statusie „oczekujące” dłużej niż powinna, skontaktuj się z Obsługą Klienta.

Dlaczego nie mogę dokonać wypłaty?

Sprawdź, czy Twoje konto zostało w pełni zweryfikowane (jeśli Dział Płatności poprosił o dokumenty), czy bonusy zostały obrócone lub anulowane oraz czy korzystasz z dopuszczalnej metody płatności.

Jak się dowiem, czy doliczane są opłaty za przetwarzanie płatności?

Jeśli występują jakiekolwiek opłaty, zostaną one jasno przedstawione podczas składania dyspozycji wypłaty.

Centrum aktywności

Gdzie mogę znaleźć sekcję Mini – gier?

Wejdź do menu w prawym górnym rogu i wybierz „Aktywności”, gdzie znajdziesz mini-gry.

Jak mogę wykorzystać Monety?

Monety możesz wymieniać na Bonusy oraz Koła w swoim Centrum aktywności.

Jak mogę wziąć udział w loteriach?

Loterie odbywają się co tydzień i każdy gracz może wziąć w nich udział. W zakładce „Depozyt” zobaczysz, ile losów otrzymasz w zależności od wysokości wybranego depozytu. Jeden los zwykle kosztuje 10 €.

Liczba losów przypadających na gracza nie jest ograniczona. Po zakończeniu loterii nagrody są zazwyczaj przyznawane w ciągu 1-2 dni roboczych.

Jak mogę wziąć udział w turniejach?

Aby dołączyć do turnieju, najpierw zapoznaj się z Regulaminem Turnieju w zakładce Centrum aktywności → Turnieje. Następnie wybierz interesujący Cię turniej i sprawdź warunki udziału. Najczęściej udział potwierdza się, klikając przycisk „Zapisz się”.

Spin na Koło nie został przyznany po wpłacie.

Sprawdź, czy Twój depozyt spełnia wszystkie warunki promocji. Spiny na Koło mogą pojawić się z kilkuminutowym opóźnieniem – warto także odświeżyć stronę. Jeśli mimo to nadal ich nie widzisz, skontaktuj się z Obsługą Klienta.

Gry

Jak znaleźć grę w aplikacji?

Możesz wyszukać wybrane gry, korzystając z przycisku Szukaj znajdującego się u góry strony.

Czy mogę przetestować grę bez wpłaty?

Tak, większość slotów można wypróbować w wersji demo. Wybierz dowolną grę, którą chcesz przetestować, a następnie kliknij „Zagraj demo”.

Gdzie mogę znaleźć informację dotyczącą zasad gier, wersji demo i dostępnych funkcji (np., sekcja Mini-gier)?

Szczegóły dotyczące rozegranych gier, w tym wyniki i postawione zakłady, znajdziesz w sekcji „Historia kasyna” w swoim profilu. Aby uzyskać dostęp do funkcji takich jak mini-gry, przejdź do Centrum aktywności w menu głównym. Znajdziesz tam m.in. Koła (Koła Fortuny) oraz Misje, które przedstawiają dostępne funkcje i sposoby zdobywania Monet. Informacje o zasadach gry lub wersję demo znajdziesz po otwarciu danej gry i kliknięciu ikony pomocy lub informacji. Aby zobaczyć mini-gry i funkcje sklepu, odwiedź Centrum aktywności – Sklep.

Dlaczego ta gra nie działa?

Najczęściej oznacza to, że dostawca gry prowadzi prace techniczne. Inne możliwe powody to limity Odpowiedzialnej Gry, zawieszenie konta lub ograniczenia regionalne narzucone przez dostawcę. Spróbuj ponownie po kilku godzinach. Jeśli problem będzie się powtarzał, skontaktuj się z Obsługą Klienta.

Podczas gry wystąpił błąd. Dlaczego?

Odśwież stronę i wyczyść pamięć podręczną przeglądarki. Sprawdź również stabilność swojego połączenia internetowego. Jeśli problem nadal się pojawia, skontaktuj się z Obsługą Klienta i dołącz zrzut ekranu lub komunikat o błędzie.

Co mam zrobić, gdy podczas gry wystąpią błędy i czy mogę zatrzymać grę w toku?

Możesz w dowolnym momencie nacisnąć przycisk Stop. Jeśli gra zawiesi się w trakcie obstawiania, zalecamy zamknięcie oprogramowania przez Menedżera zadań (lub Monitor Aktywności na Macu). Naciśnij jednocześnie CTRL+ALT+DEL, wybierz „Uruchom Menedżera zadań”, a po ponownym uruchomieniu i zalogowaniu gra zostanie wznowiona.

Którzy dostawcy gier są dostępni w waszym kasynie?

Oferujemy tytuły takich dostawców jak Amaya, NextGen, NetEnt, WMS, Evolution oraz wielu innych, więc każdy znajdzie coś dla siebie!

Zakłady sportowe

Jak postawić zakłady sportowe?

Wybierz interesujący Cię sport i mecz, następnie kliknij kurs, aby dodać go do kuponu. Wprowadź stawkę i zatwierdź, klikając „Postaw zakład”.

Jak mogę wykorzystać darmowy zakład?

Jeśli otrzymałeś darmowy zakład na sport, możesz użyć go w następujący sposób:

  • Darmowy zakład jest aktywny przez 5 dni od momentu przyznania – użyj go, zanim wygaśnie.
  • Możesz obstawiać dowolne wydarzenia sportowe, korzystając z darmowego zakładu.
  • Złóż zakład zawierający minimum 2 zdarzenia.
  • Kurs łączny musi wynosić co najmniej 3.00.
  • W trakcie obstawiania kliknij ikonę prezentu obok przycisku „Postaw zakład”, aby aktywować darmowy zakład.

Jeżeli Twój zakład kombi okaże się zwycięski, wygrana (bez wartości darmowego zakładu) zostanie dopisana do Twojego konta jako środki rzeczywiste.

Gdzie mogę znaleźć mecze piłki nożnej do obstawiania?

Wejdź do sekcji Zakładów Sportowych i wybierz kategorię „Piłka nożna”. Możesz filtrować listę według ligi lub konkretnego meczu.

Dlaczego nie mogę postawić zakładu na piłkę nożną?

Mecz może być zawieszony, niedostępny w Twoim regionie lub Twój bonus może nie obejmować tego typu zakładów. Sprawdź warunki promocji lub skontaktuj się z Obsługą Klienta.

Dlaczego mój zakład został anulowany?

Przyczyną mogą być: odwołanie spotkania, błędne kursy lub problemy techniczne. Otrzymasz informację o powodzie anulowania.

Jak mogę znaleźć i postawić zakłady na różne sporty, wliczając e-sporty, oraz wziąć udział w zawodach?

Wejdź w zakładkę „Sport” i wybierz dyscyplinę oraz wydarzenie, które Cię interesuje. Uzyskasz dostęp do szerokiej gamy rynków i typów zakładów. Aby wziąć udział w zawodach, odwiedź stronę „Promocje”, wybierz odpowiednie wyzwanie, zapoznaj się z regulaminem i rozpocznij rywalizację.

Używamy plików cookie, aby zapewnić Ci jak najlepsze korzystanie z naszej strony internetowej. Kontynuując korzystanie z tej witryny, zgadzasz się na nasze użycie plików cookie.
Akceptuj