POLITYKA ROZSTRZYGANIA SPORÓW BETONRED.COM PROWADZONEGO PRZEZ UNO DIGITAL MEDIA B.V.
1. SKARGI
Gracz ma możliwość kontaktu z naszym działem obsługi klienta poprzez adres [email protected] i przekazania nam skargi związanej z działaniem naszych usług.
1.1. Możesz nawiązać kontakt z zespołem obsługi klienta zgodnie z instrukcjami podanymi w Witrynie i zgłosić wszelkie zastrzeżenia dotyczące świadczonych przez nas usług.
1.2. Reklamacje są analizowane przez dział obsługi klienta i kierowane dalej w strukturze organizacyjnej, jeśli nie zostaną natychmiast rozwiązane przez pracowników obsługi. O postępach w rozpatrywaniu reklamacji poinformujemy Cię w odpowiednim terminie.
1.3. Jeżeli spór nie zostanie rozwiązany na poziomie zespołu zarządzającego kasynem, masz prawo zwrócić się do niezależnego organu, instytucji regulującej gry hazardowe lub podmiotu nadzorującego licencję wskazanego w Witrynie.
1.4. W przypadku pojawienia się sporu akceptujesz, że ostatecznym źródłem ustalenia wyniku każdego roszczenia są logi i zapisy serwerowe. Przyznajesz, że w rzadkich sytuacjach, gdy wynik prezentowany na ekranie różni się od tego, który zapisano na serwerze gry, wiążący będzie wynik serwerowy. Potwierdzasz również, że nasze rejestry stanowią ostateczny autorytet w kwestii określenia warunków oraz przebiegu Twojego uczestnictwa w grach online, jak i jego rezultatów.
1.5. W sytuacji, gdy będziemy potrzebować skontaktować się z Tobą w związku ze sporem, wykorzystamy dane kontaktowe przypisane do Twojego konta.
2. ARBITRAŻ
Regulamin podlega prawu Curacao. Obie strony zgadzają się, że wszelkie spory, różnice zdań lub roszczenia wynikające z Regulaminu, z nim związane lub dotyczące jego naruszenia, rozwiązania bądź nieważności, będą rozstrzygane wyłącznie w jurysdykcji Curacao.
Wszelkie kwestie prawne dotyczące przetwarzania kart płatniczych są rozwiązywane zgodnie z prawem obowiązującym na Cyprze.
